Mezinárodní marketingová kampaň pro Imperial Karlovy Vary a.s.

Mezinárodní marketingová kampaň pro Imperial Karlovy Vary a.s.

Lázně karlovarského kraje jsou bezpochyby tím nejlepším, co české lázeňství nabízí. Bez nadsázky můžeme říci, že jsou lázně a hotely v tomto koutě významnou posilou pro HDP České republiky.

Ve světle událostí, jež mohutně delší dobu otřásají stabilitou, a ekonomikou nejen celého euroregionu musíme čelit mnohým geo-politickým nástrojům, jako například embarga na ruskou federaci tím co „smíme“ či umíme.

Proto naše společnost, která působí na poli marketingu již 11 let, přišla včas s dnes již prověřeným produktem mezinárodního marketingu.

Tento produkt posiluje vazby v hotelovém marketingu s koncovými zákazníky zejména v zahraničních regionech, jež mají potenciál naplnit kapacity českých hotelů.

Jedním z našich klientů je akciová společnost Imperial Karlovy Vary a.s., pro níž jsme úspěšně zrealizovali mezinárodní marketingovou kampaň zaměřenou na specifickou cílovou skupinu.

Marie Chudá