Proč svěřit optimalizaci svého webu společnosti Topranker? Recenze klienta a případová studie vám dají odpověď

Proč svěřit optimalizaci svého webu společnosti Topranker? Recenze klienta a případová studie vám dají odpověď

Úkolem následující SEO případové studie je postihnout povahu práce a úkolů, s nimiž se musí potýkat online marketingová agentura, jako je Topranker. Recenzi klienta, má-li být pozitivní, musí předcházet spousta práce. Podívejte, jaké…

Začněme pěkně od začátku

Byli jsme osloveni majitelem pražského erotického masážního salonu, který si přál zvýšit objem zakázek z internetu. Jeho stránky eroticmassagepraha.cz již od letmého shlédnutí dávaly tušit amatérskou práci, bylo proto nutné překopat prakticky vše.

  • Déle než rok existující web a doména lákaly pouze 723 unikátních návštěv za měsíc.
  • Web by se dal označit jedním slovem: nekonverzní.
  • Stránky se pomalu načítaly.
  • Žádná ze stránek neměla ani vlastní meta tag. Chyběly také Rich Snippets. Není divu, že míra prokliků z vyhledávání byla nízká.
  • Texty na webu byly krátké (cca 500 znaků), navíc málo kvalitní a přesycené klíčovými slovy.
  • Grafický obsah jako videa, fotky či obrázky na stránkách povětšinou chyběl.
  • Všechny dotazy směřovaly na stejnou vstupní stránku.
  • Na webu se jednak neměřily konverze, jednak chyběly i prvky, které by případné konverze podpořily, například CTA tlačítka.
  • Nadpisy jednotlivých stránek se skládaly především z typů masáže a neměly příliš velkou schopnost návštěvníka oslovit.
  • Indexovaly se zbytečné stránky.
  • Vnitřní odkazování webu prakticky chybělo.
  • Těch několik málo zpětných odkazů, co na web vedlo, bylo převážně spamových.
  • Web měl tři jazykové verze – českou, ruskou a anglickou

Změnit neutěšený stav stránek je ale naším úkolem…

  • A ten jsme vyplnili na jedničku. Po analýze klíčových slov jsme se rozhodli zcela zrušit zbytečnou jazykovou verzi v ruštině, neboť dotazů v tomto jazyce bylo jen velice málo.
  • Podle analýzy jsme také rozpracovali lepší strukturu stránek, od základu přepsali všechny současné texty a přidali také stránky nové. Texty jsme lépe strukturovali, aby přinášely jasný přehled benefitů a transparentnější informace.
  • Vytvořili jsme samostatnou stránku představující interiér salónu, aby podnik působil seriózněji.
  • Pro více prokliků v SERPU jsme optimalizovali meta tagy a zároveň přidali Rich Snippets.
  • Načítání stránek jsme zrychlili díky optimalizaci obrázků, odstranění prvků, které web zpomalovaly, a nastavením ukládání do Cache prohlížečů.
  • Stránky jsme naplnili lepším grafickým obsahem, obrázky a videi.
  • Zavedli jsme na stránkách online chat, aby se návštěvníci mohli okamžitě ptát či objednávat. Takové opatření prokazatelně zvyšuje míru konverzí.
  • Google My Business je platformou, která je zejména pro lokální podniky velice důležitá. Proto jsme zde vyplnili a optimalizovali profil našeho zákazníka.
  • Přestali jsme indexovat některé zbytečné stránky.
  • Vylepšili jsme vnitřní odkazování, aby se do popředí dostaly ty nejdůležitější stránky.

Došlo i na linkbuilding

Odkazový profil klientova webu byl slabý a prakticky žádný z jeho odkazů neměl význam, proto jsme se jich zbavili.

Podívali jsme se, jak vypadají odkazy vedoucí na weby úspěšnějších  konkurentů. Přitom jsme přišli na řadu zajímavých webů, z nichž se odkazovat vyplatí, a odkaz jsme na mnohých z nich také získali.

Mimoto jsme vytvořili seznamy relevantních fór, blogů i komerčních webů, z nichž by se vyplatilo získat další odkazy. Poradili jsme klientovi, jak může zpětné odkazy sám získávat. Některé způsoby jsou popsány i v tomto článku.

Obrázky níže ukazují, jak stoupala návštěvnost a rostla viditelnost webu pro různá klíčová slova.

Další graf ukazuje vývoj počtu domén a stránek odkazujících na web klienta.

Jak to celé dopadlo?

Celkem jsme se SEO správě webu věnovali 7 měsíců. Výsledkem byl 375% nárůst návštěvnosti. 31. 10. 2018 činila tato celkem 3437 lidí za měsíc.

Hlavní zdroje návštěvnosti – z 80% jde o vyhledávače.

Recenze klienta na závěr naší studie SEO

 Egor

Majitel Number One Massage

Mnohokrát děkujeme společnosti Topranker.cz.

Spolupracujeme s nimi už téměř rok a již během prvních pár měsíců jsme zpozorovali vynikající výsledky. Skvělí lidé, rozumná cena a značná flexibilita při řešení všech záležitostí.

Jsou našimi spolehlivými partnery v rozvoji našeho on-line podnikání.

Plánujeme s nimi spolupracovat i nadále a to v rámci všech našich budoucích online projektů.

Marie Chudá