Cestování je snad pro každého člověka spojeno s příjemným zážitkem, při kterém může poznat nová místa, kulturu cizích zemí, zahraniční kuchyni a spoustu dalších zajímavých věcí, které pro naši zem nejsou specifické. A právě proto, že cestování je spojováno s příjemnými zážitky a radostmi z poznání nového, rozhodli se zástupci s těmito značkami procestovat několik zemí a zaujmout pozornost kolemjdoucích.
Značka Kofola se touto cestou vydala již před několika měsíci se svým sloganem „Kofolonizuj svět“, kdy kofolonizátoři mají za úkol dostat se na místo, které nejspíše ještě nikdo nenavštívil a dostat tak Kofolu na neprobádané kouty světa. Jako důkaz si kofolonizátoři pořízují snímky s Kofolou v ruce z onoho místa a pochlubí se tak světu.
Několika takových dalekých cest již zdolal kofolonizátor Dan Pribráň, který je známý s cestováním trabantem. Zdolal Hedvábnou stezku, napříč projel celou Afriku a loni na podzim se dokonce vydal přes Jižní Ameriku. Za úkol měl urazit 20 tisích kilometrů z Guyany, přes Amazonii, Bolívii, Peru, Chile, Argentinu až k úplnému jihu Ameriky. Všechny poznatky ze svých cest potom shromáždil ve svém „kolonizátorském“ časopise.
Na podobnou dobrodružnou cestu se letos vydává s 24let starým Fiatem s barvami a potisky bonbónů Skittles Michal Královič, kterého čeká 6 500 km napříč 11 zeměmi. Svou cestu předpokládá na dobu 3 týdnů, i když trpí obavami, že to se starým Fiatem nezvládne. O svojí cestě bude informovat fanoušky na facebookové stránce Skittles, která díky společenskému zájmu získala už přes 1 000 „lajků“.
Značka Bohemia Chips poslala do USA prezentovat nejnovější příchuť „grilované masíčko“ a zároveň zajistit potencionální odběratele Kazmu Kazmitche, který zásobuje novinkami své fanoušky na Fajn rádiu a sociálních sítích.
„Dotkni se slunce“ – to je všem již známý slogan značky Metaxa – velmi populárního alkoholického nápoje. Do dálav světa se vydaly dva týmy z České republiky a Slovenska s úkolem prožít nejdelší den na světě. Svůj úkol zvládli za 26 hodin. Podrobnosti o průběhu této akce se můžete dozvědět na Facebooku stránek Metaxa.
Podle nás je prosazení značky tímto způsobem rozhodně zajímavá a kreativní věc, protože – přiznejme si – reklama v televizi nikoho zrovna nezaujme. Ovšem pokud jdete po ulici a najednou kolem Vás projede auto v barevném provedení a potisky značky, kterou ještě neznáte, vzbudí to ve Vás zájem a budete mít chuť dozvědět se o značce a jejich produktech více.