Průzkum trhu v oblasti farmacie – ProVitae Pharm s.r.o.

Průzkum trhu v oblasti farmacie – ProVitae Pharm s.r.o.

Farmaceutické odvětví pod naší marketingovou lupou. Aneb marketing potřebuje k úspěšné adaptaci na trhu každý. 

Další naše reference z oblasi farmacie se týká společnosti ProVitae Pharm, s.r.o., jež se rozhodla prosadit na trhu a předčít jejich konkurenci v mnoha ohledech. Proto jsme jim vytvořili kompletní marketingový průzkum trhu, jež výše uvedené společnosti zaručeně pomůže být o krok napřed před konkurencí a posílit povědomí o lékárnách ProVitae Pharm, s.r.o. již při zavádění na trh.

Kompletní marketingová analýza pro Lékárnu ProVitae Pharm, s.r.o., zahrnuje sekce jakou jsou např.: analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový harmonogram. Jednotlivé kategorie poukazují na zásadní chyby, kterých se společnost dopouští, které z nich je třeba zlepšit a jak zlepšení dosáhnout.

Marketingová analýza mimo jiné obsahuje ceny za výrobky a služby jednotlivých konkurenčních společností, díky nimž bude Lékárna ProVitae Pharm, s.r.o. se lépe orientovat v cenách konkurence a bude mít možnost nastavit své poplatky za služby a výrobky tak, aby odpovídaly současným cenám a zároveň se zaměřili na potřeby zákazníka.

Vzhledem k záměru otevření nové lékárny ProVitae Pharm, s.r.o. u státních hranic s Německem v obci Potůčky jsme jako cílovou skupinu vybrali právě obyvatele z nedalekého městečka, kteří obec Potůčky navštěvují.

Nedílnou součástí marketingové analýzy byl také harmonogram marketingových aktivit, kde jsou uvedeny rozplánované a doporučené aktivity, tak aby pro společnost byly co nejvíce rentabilní.

Marie Chudá